fredag 24 april 2009

Hej jag fick en förfrågan om att lägga upp bilder på mitt lapptäcke jag gjort så här kommer både bild på lapptäcke och hur gardinerna ser ut när jag satte på omtagen.
           jag kunde tyvärr inte vända den men jag hoppas ni ser bra än då.

Nu ska man jag jobba hela helgen sen är det inte långt kvar tills man fyller år jag längtar till nästa vecka, för min syster kommer hit och vi träffas inte så ofta för det är ganska långt emellan där vi bor.

Det har nu gått 4 dagar sen jag började med xtravegansazas maträtter och det är inte så dåligt som jag trodde det skulle bli, så man kommer nog klara av 7 veckor till. Men man kan ju inte neka till att frestelserna kommer när alla sitter och äter riktig mat  igemte en men det är bara att tänka på att man gör ju det här försig själv så det är bara att ta fram den envisa sidan så lyckas man. :) 

 Nu får ni hade bra men vi hörs nog snart igen 

Massa kramar Sara      

3 kommentarer:

  1. åh vad fint =)
    Ja snart dyker jag upp =) hihi mys
    Puss o Kram

    SvaraRadera
  2. Riktigt bra jobbat gumman,
    Kram mamma

    SvaraRadera
  3. Hi,hi tack för bilderna som jag efterlyste.
    Det blev ju jättefint! Får se när jag kommer igång med mitt.
    Ha en fortsatt bra helg/Anneli

    SvaraRadera