fredag 1 maj 2009

Kalas

HEj

Nu har man haft kalas och det blev riktigt lyckat faktiskt, det va riktigt varmt och skönt. Tack alla ni som hjälpte till att laga mat och fixa tårtan, speciellt tack till min syster som hjälpte till hela tiden i köket. Det tyckte jag va riktigt snällt som hon skulle va gäst :) Men det är alltid skönt med lite hjälp. Läger ut lite bilder på dom vackra tårtorna som vi fixade i ordning jag och mamma gjorde bottnarna. fyllning och grädde hjälptes jag och syrran åt hon gjorde mest sen la jag på marsipan locken och pappa skrev på dom. Det är riktigt bra när man har så många kunniga i familjen då kan man hjälpas åt. Sen bjöd vi även på Tacos paj tycker det är lätt att göra när det kommer många. Nu är det bara ett kalas att ordna och det är i juni sen är det ett år kvar till det igen så skönt, fast sammtidigt är det skönt att träffa släkten.

Nee nu ska man gå och lägga sig så man orkar upp imorgon god natt

Massa kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar