söndag 15 maj 2011

Hejsan

Nu är det inte långt kvar tills huset kommer det kommer nu på tisdag 17/5. Det är så spänande äntligen så kommer vårat hus det som man har gått och väntat på så länge :). Nu står det ställningar runt hela grunden så nu kan man ju se på ett ungefär hur stort huset blir. Men det är ju bara 2 dagar kvar så får man se det på riktigt längtar så får bara hoppas att väder prognoserna ändrar sig och att det blir fint väder.

Andreas och hans pappa har hållt på med de sista fin justeringarna på infarten det blev jätte bra, lovar att det kommer kort snart. Det som dom har kvar att göra är avloppet och jordvärmen. Och givet viss justeringar på trädgården men det får vänta tills jordvärmen är nere.

Samtidigt så är det ca 6 veckor kvar tills vi får se våran lilla groda längtar så till detta, många frågar mig om jag är nervös för förlossningen men varför skulle jag vara det kvinnor har fött barn i flera år och sen så är det ju så att den lille måste ju ut den kan ju inte stanna kvar där inne hur länge som helst :) Sen längtar jag så att få hålla min lilla älskade groda i famnen. :)


Ne nu ska jag fortsätta kolla på ishockey vm hoppas det blir guld till Sverige.

Massa kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar