måndag 30 maj 2011

Hejsan.

Nu har vårat hus kommit och äntligen kan man se hur det ska se ut och man kan tänka sig in att bo där, Se lite bilder planera lite för trädgården. längtar till hösten då vi äntligen får flytta in.

Men som dom flesta av er vet så ska vi få tillskott till familjen och nu är det inte långt kvar det är bara 4 veckor kvar så nu börjar det bli pirrigt, men jag längtar så efter våran lilla groda som bara växer och växer och som redan har börjat jäklas med mamma :) Men samtidigt som det sparkar sönder allt som den hittar så älskar jag att den rör sig och vissar att jag finns faktiskt här inne jag vill ha uppmärksamhet :) det är helt underbart.

Nu har man gått hemma i 1 vecka trodde jag skulle ha det svårt och inte ha nåt att göra men fast jag inte jobbar så har man fullt upp med allt det sista som ska göra innan den lille kommer. Men det viktigaste som är kvar är babyskyddet till bilen det är det enda som är kvar att fixa nu. Vi har bestämt oss för att hyra antingen från Bvc fristad, vet dock inte vad dom har för babyskydd än försöker få tag på NTF som har hand om själva babyskydden men dom är svår kontaktade, eller från Babyproffsen där är det Akta graco logico s.

Nee nu ska jag städa lite, sen ska jag och hunden gå ut en sväng då blir han nog glad av :)

kramar sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar