onsdag 20 maj 2009

Hejsan

Det har varit en underbar dag. Min lilla älskling Blixten bet sönder sin bur imorsse så han hade härjat fritt när jag sov men det va inte så mycket trasigt iallafall inte nåt viktigt :). Sen kom mamma pappa och lillebrorsan och själv klart izzy.

Hundarna busade och stojade tyvärr kunde dom inte stanna så länge för jag skulle åka och kolla på en lokal ihop med 2 kompisar vag och den ena ska starta massage verksamhet och den andra ska ha foto studio försöker få fler som kan va med på lokalen får se om det är nån mer som vill det blir ju lite billigare om man är fler fast jag tycker inte att 1800 vardera är så farligt faktiskt det är ju bara ibörjan som det kommer ta på ens ekonomi som man har nu sen efter ett tag så har man ju tjänat ihop pengar. Får se hur det går hoppas verkligen vi får den vill börja massera nu :) Vill ju gärna göra lite nytta av det man har lagt ut massa pengar på, nu vill jag bara bli klar med den sista kursen som vi gick har lite praktik timmar kvar sen har man det diplomet också.

Tack för dom vänliga kommentarerna från förra inlägget ni har helt rätt man ska ju få göra hur man själv vill :)

Kramar Sara

1 kommentar:

  1. hoppas det gick bra med lokalen =) puss och kram älskade syster

    SvaraRadera